четвер, 22 лютого 2018 р.

Заняття з економічного розвитку "Товари і послуги".


          Мета: Розвивати під час виконання завдань економічного характеру логічне мислення,                             пам'ять, увагу. Познайомити з поняттям «товар», «послуга», уміння їх розрізняти.
                   Пояснити, що існують речі за які ми не платимо – вони безцінні. Виховувати 
                   економічну грамотність інтерес до навколишнього життя.
Я працюю вихователем і отримую заробітню платню. Як ви вважаєте для чого вона мені?
Тобто гроші мені потрібні для того щоб оплачувати товари і послуги. А як ви думаєте, що означають ці слова?
Я хочу перевірити чи вмієте ви розрізняти товар і послугу.









Дидактична Гра «Товар чи послуга»







         Дидактична Гра «Чарівний мішечок» (проводиться у колі на килимочку)
 Зараз я пропоную пограти у ГРУ «Чарівний мішечок» - кожен з вас обере 1 предмет, який може бути товаром і розгляне його. Подумайте, і скажіть, яку послугу можна надати маючи цей товар? Наприклад: книжка – прочитати казку.
Фен – сушити волосся; швабра – мити підлогу; пральна машина – прати одяг; каструля – варити їжу; машина – перевозити людей; гайковий ключ – ремонтувати речі; лійка – поливати квіти.

Дидактична гра «Безкоштовно – за гроші»
  Давайте пограємось у гру «Безкоштовно – за гроші». Я називатиму дію, а ви відповідатимете: - безкоштовно, і показуватимете руками серце, або «за гроші» і показуватимете пальцями рахунок купюр.(пояснення з показом)
1. посмішка; 2. цукерки в магазині; 3. взуття; 4. мамині обійми; 5. ігри з друзями; 
6. стрижка у перукаря
7. щире дякую
8. новий велосипед
Діти  є речі за які ми не платимо,  вони – безцінні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар