Мета: Розвивати під час виконання завдань
економічного характеру логічне мислення, пам'ять, увагу. Познайомити з поняттям
«товар», «послуга», уміння їх розрізняти.
Пояснити, що існують речі за які ми
не платимо – вони безцінні. Виховувати
економічну грамотність інтерес до навколишнього життя.
Я працюю вихователем і отримую заробітню платню. Як ви вважаєте для чого вона
мені?
Тобто гроші мені потрібні для того щоб оплачувати товари і послуги. А як ви
думаєте, що означають ці слова?
Я хочу перевірити чи
вмієте ви розрізняти товар і послугу.
Дидактична Гра «Товар чи послуга»
Дидактична Гра «Чарівний мішечок» (проводиться у колі на килимочку)
Зараз я пропоную пограти у
ГРУ «Чарівний мішечок» - кожен з вас обере 1 предмет, який може бути товаром і
розгляне його. Подумайте, і скажіть, яку послугу можна надати маючи цей товар? Наприклад:
книжка – прочитати казку.
Фен
– сушити волосся; швабра – мити підлогу; пральна машина – прати одяг; каструля
– варити їжу; машина – перевозити людей; гайковий ключ – ремонтувати речі;
лійка – поливати квіти.
Дидактична гра «Безкоштовно – за гроші»
Давайте
пограємось у гру «Безкоштовно – за гроші». Я називатиму дію, а ви
відповідатимете: - безкоштовно, і показуватимете руками серце, або «за гроші» і
показуватимете пальцями рахунок купюр.(пояснення з показом)
1.
посмішка; 2.
цукерки в магазині; 3.
взуття; 4.
мамині обійми; 5.
ігри з друзями;
6.
стрижка у перукаря
7.
щире дякую
8.
новий велосипед
Діти є речі за які ми не платимо, вони – безцінні.
Немає коментарів:
Дописати коментар